Tovább a tartalomhoz

Két díjjal is elismerték az Operaház image filmjét a Cannes Corporate Media & TV Awards vállalati filmeket díjazó versenyén. A vállalati filmek kategóriájában az Opera imázsfilmje elnyerte az Ezüst Delfint,  Gulya Róbert szerzeménye a kategória abszolút győztese lett, elnyerte a Fekete Delfint!

Október 2-án este két díjat vett át az Opera vezetősége Cannes-ban, a vállalati filmek fesztiválján. Abszolút győztesként a legjobb zenéért járó Fekete Delfin-díjat nyerték el, a legjobb imázsfilm kategóriájában Ezüst Delfin-díjat, ezzel a versenyben a legjobbak közt végzett a Magyar Állami Operaház. A díjakat Ókovács Szilveszer főigazgató, Turkovics Monika marketing- és kommunikációs igazgató, Gulya Róbert zeneszerző, Gács Tamás rendező és Végh Endre kreatív igazgató vette át.

 

 

A Cannes Corporate Media & TV Awards vállalati filmeket díjazó versenyére 725 pályázat érkezett be a világ különböző pontjairól, a gálaesten Cannes-ban összesen 36 kategóriában díjaztak mintegy 100 munkát. Az imázsfilm kategóriájában a Magyar Állami Operaház olyan megrendelőkkel versenyzett, mint a Red Bull, az Audi vagy a Hong Kong Shanghai Hotel. A kiemelkedő alkotásokat a zsűri Ezüst Delfin-díjjal, a legjobbakat Arany Delfin-díjjal jutalmazta minden kategóriában.

 

 

 

Az ötödször megrendezett fesztiválon a világ kiemelkedő vállalati filmjeit, online és televíziós dokumentumfilmjeit gyűjtik össze. A filmes, marketing- és kommunikációs szakemberekből álló nemzetközi zsűri 36 tagú, tagja többek közt a digitális tartalomgyártással 30 éve foglalkozó Peter Beck, a Svájci Filmszövetség elnöke, Zbigniew Zmudzki, a Peter and the Wolf című, Oscar-díjjal jutalmazott animációs rövidfilm producere és Michael Kögler Emmy-díjjal jutalmazott televíziós tartalomgyártással foglalkozó szakember. Az Operaház április 9-én bemutatott, a 2014/2015-ös évadot beharangozó első imázsfilmje mozgalmas, szürreális vizuális világgal és fantasyfilmekből ismerős látványelemekkel a lehető legszélesebb közönségréteget szólítja meg, de kiemelt célja, hogy olyan fiatalok számára is vonzóvá tegye az operát és a balettet, akik még nem találkoztak e műfajokkal. 

 

 

 

"Így készült..." - a werkfilmek

 

Werk klip

 

 

Teljes werkfilm (6 perc)