Reszponzív, mobil felületeken is elérhető weboldallal jelentkezik az Operaház.
Az Operaház előző IT-rendszerének fejlesztése idején még javásban sípoltak-pittyegtek a betárcsázós internetmodemek Magyarországon. Az akkor üzembe helyezett rendszer, azaz az ezredfordulón debütáló "Odira" – bár a maga korában fejlett programnak számított – mára sokszorosan túlhaladott technikát használ, így lassan minden egyéb belső fejlesztést megakadályozott inkompatibilitásával. Ennek a rendszernek a leváltása történik meg 2014. december 4-én – helyette egy mai, és ami a legfontosabb: fejleszthető rendszert kap az Operaház.
A közönség számára leginkább a honlap megújulása fog feltűnni ebből a rendkívül komplex fejlesztésből, amely belső használatban a jelmez-nyilvántartástól a szereplők szerződésein át a beléptetésig teljes körű dokumentációt tartalmaz majd. Az eddigi alapokra lehetetlen volt egy, a mai kihívásoknak megfelelő honlapot építeni. Most azonban, az alapok teljes cseréje után megszülethetett az új, az Operaház sokszoros szakmai elismerésben részesült vizuális arculatára építő, reszponzív (minden számítógépen, tableten, telefonon egyaránt jól használható) honlap.
A tervezés során az Opera a használati statisztikákat tartotta leginkább szem előtt, így az eddigi "hírközpontú" oldalt felváltja egy produkció- és információ-központú site, melynek elsődleges célja, hogy minden korosztály és érdeklődő számára használható és gazdag tartalommal bíró oldalt kínáljon, a tartalomban videóanyagokkal és képgalériákkal, valamint letölthető tartalmakkal – hiszen az elsődleges fogyasztó az intézmény számára legfontosabb: a mindenkori közönség. Az új felületen az Operaház rendkívül szövevényes műsortervét többszintű szűrés és a korábbinál jóval egyértelműbb elrendezés, struktúra teszi átláthatóbbá.
Az új honlappal nem egy kész és bevégzett munkát, sokkal inkább egy új platformot kíván átadni az intézmény.